Nye funktioner: Administration af agenter på Myfone.dk

Oprettet d.

Vi har nu gjort det muligt at gøre medarbejdere til kø-administratorer, så de via Myfone.dk kan administrere agenter på virksomhedens køér.
 
Sådan bliver man kø-administrator
Man skal først "udnævne" de medarbejdere, som skal have mulighed for at administrere agenter. Dette gør man i PBX-admin, hvor man under de specifikke medarbejdere kan sætte et flueben ud for Kø-administrator. Når der er sat et flueben, kan de pågældende medarbejdere administrere agenter på Myfone.dk.
 
 
Vælg en kø
Når en kø-administrator ønsker at tilføje, fjerne eller prioritere medarbejdere på en kø, skal der blot trykkes på Admini-strér agenter på den specifikke kø. (Funktionen vil kun være synlig for kø-administratorer).
 
 
Administrér køén
Når man trykker på Administrér agenter, kan man tilføje/fjerne og prioritere medarbejdere på den pågældende kø. Man kan søge efter medarbejdere eller blot scrolle listen igennem. Når man finder de ønskede medarbejdere, trækker man blot medarbejderne over på listen til højre. Man kan dernæst give dem en ringeprioritet ved at angive en værdi fra 1-15.
 


Vær opmærksom på, at tilføjer/fjerner man agenter og/eller ændrer i deres ringeprioritet på Myfone.dk og dernæst trykker på Gem, vil dette overskrive tidligere valgte specifikationer i PBX-admin og omvendt.
Har du spørgsmål til dette, sidder vi naturligvis klar til at hjælpe.